Feed-back

02.09.2011

Şi pentru că un feed-back este, mai mereu, stimulativ pentru toţi cei implicaţi într-un concurs, redau mai jos comentariul (venit prin mail) autoarei fotografiei cu uşa verde, Andreea Aştefanei:

„Sunt placut surprinsa de asocierea fotografiei mele cu un simbol, Camera Sambô, din opera lui Mircea Eliade. Fotografia a fost facuta in Sibiu. Usa aceasta mi-a atras imediat privirea datorita culorii, un verde misterios. Recunosc ca am fost curioasa sa vad ce se ascunde in spatele ei, dar era incuiata. Si pentru ca mi-a placut asa de mult m-am gandit sa o imortalizez. Felicitari castigatorului, dar si autorilor celorlalte haik-uri, care au incercat, ca si mine de altfel, sa descopere misterul usii verzi….
Haik-ul castigator e superb. Este cea mai frumoasa interpretare care s-a putut da pozei mele.”

Acest articol a fost publicat în Concursul "Haiku la fotografie" și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

