Ziua Internaţională a Numărului PI

Să ne trăiască!…:)

Acest articol a fost publicat în Haiga și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Ziua Internaţională a Numărului PI

  1. ioanaana spune:

    Ca la tribunal ma simt!..:) Pe ce sa jur, pe Cartea lui Basho sau pe Manualul Parasutistului? D-na Erca freamata de nerabdare.

  2. STOPS spune:

    Dacă și numai dacă e așa … atunci FELICITĂRILE mele vă aparțin 99,9999999…%. Am o imagine CA felicitare și pentru doamna ERCA !

  3. Lavana spune:

    Foarte interesante.FELICITARI !

  4. ioanaana spune:

    Penetrant ca de obicei, doar ca ati luat calea inversa: mai intai a fost haiku-ul, abia apoi d-na Erca a comis capodopera. Altfel, ne bucura intotdeauna un cuvant bun!…:)

  5. STOPS spune:

    FELICITĂRI DOAMNEI ERCA,
    Meritul îi aparține 99,999999… %. Fericită și Doamna IOANA care a reușit ceea ce nouă „discipolilor” ne-a interzis: o DESCRIERE 99,9999999… % a capodoperei, că nici măcar metafora locomotivată nu-i aparține !!

  6. ioanaana spune:

    Imi merg la inima cuvintele tale. Bun venit in comunitatea celor indragostiti de haiku. Cand te auzim cu primul haiku?

  7. AlexD spune:

    Binenteles, m-ati facut sa ma indragostesc de haiku si astfel am devenit un cititor fidel al blog-ului🙂

    Nu m-am putut abtine si a trebuit sa promovez mai departe haikul doamnei Ioana Dinescu pe blog-ul meu: http://gandirelogica.blogspot.com/2012/03/ziua-internationala-pi.html.
    Sper ca am permisiunea voastra si nu va suparati😉

  8. ioanaana spune:

    Multumesc, Alex! Sa mai treci pe-aici si alta data….:)

  9. AlexD spune:

    Sunt toate superbe, dar primul si ca grafica si ca realizare mi se pare absolut genial!!!
    Felicitari si o zi Pi fericita🙂

Lasă un răspuns

