CONCURSUL „HAIKU LA FOTOGRAFIE” – Mai 2012

Foto: Hrisi Udrescu

Suspans…..!

Vă rog să trimiteţi, până la sfârşitul acestei luni, dezlegarea misterului pe: psioana@gmail.com.

De asemenea, vreau să anunţ că, începând cu luna mai, vom aduce modificări acestui concurs. În paralel cu selecţia şi comentariile mele, va mai avea loc şi un concurs de tip kukai. Lista integrală a poemelor primite va fi trimisă, la începutul fiecărei luni, tuturor participanţilor, împreună cu instrucţiunile de votare. Poemul cu cel mai mare număr de voturi va constitui cel de-al doilea câştigător, cu drepturi egale, alături de cel selectat.

Cum sunt convinsă că selecţia mea va coincide de foarte puţine ori cu votul participanţilor, vom avea ocazia, lună de lună, să urmărim un „dialog” pasionant al celor două haiku-uri câştigătoare.

Pentru buna desfăşurare a evenimentelor, din „comitetul administrativ” al concursului s-a oferit să facă parte, şi să muncească cot la cot cu mine, Sorin Toma Boc. Îi mulţumesc pentru „sacrificiu”…:)

Acest articol a fost publicat în Concursul "Haiku la fotografie" și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la CONCURSUL „HAIKU LA FOTOGRAFIE” – Mai 2012

  1. Lavana spune:

    Multumesc mult,Julia ! E meritul exclusiv al Naturii , eu doar i-am decupat niste cadre🙂

  2. juliariasi spune:

    unde o fi comentul meu de pe 11.05 ?? nu scrie nici ca ar fi la moderare… unde s-o fi dus…

  3. juliariasi spune:

    ?? azi, pe data 11.o5, primesc de la wordpress anunt de comentariu, eu speram ca este pt juliariasiblog !!! :(… recunosc, am comentat mai sus, dar era 5.05, ehe, a trecut ceva timp de atunci.
    iar salutul, desigur, ramane valabil !

    Aaa! Lavana Kray, am vazut expozitia de la Mall Moldova Iasi – FELICITARI !! FINA, DELICATA …. m-am bucurat de re-intalnire….

  4. stopsy spune:

    Dacă aș reitera procedura CIOBÂCĂ, cea care „ne-a încântat” prin transferul „turturelelor din ceață, de pe cablu”, ale eminentei MANUELEI MIGA, la poemul semnat cu aplomb … în episodul păsăresc din 2011, ar însemna să intru neinvitat în debaraua MARIEI TIRĂNESCU, plină cândva de păianjeni … dar mi se pare că a dezinsectat/deratizat-o … așa că voi fi din nou ORIGINAL! Cu riscul … asumat! Iată:
    wireless –
    vetust firul Ariadnei
    pe lângă podium

  5. juliariasi spune:

    salut ideea🙂

Lasă un răspuns

