Crăciun / Christmas / Weihnachten / Noël / Kurisumasu

Brad de CraciunArtwork: Ioana Dinescu

Doresc tuturor prietenilor acestui blog un Crăciun tihnit şi senin! Încercaţi să priviţi bradul (sau crengile) de prin case cu ochi de copil…..

I wish all the friends of this blog a quiet and serene Christmas! Try to look at the Christmas tree (or branches) in your home with the eyes of a child…..

 

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Crăciun / Christmas / Weihnachten / Noël / Kurisumasu

  1. TRANSLITERRA spune:

    Superbe ce sapin ! Merci Ioana pour tous tes talents…:)

  2. Lavana spune:

    In primul rind,imi exprim extazul,in fata bradutului tau !
    Imi vine sa trag de el,in sus,pentru a auzi muzica sferelor ( ma recunosc in cea iesita de pe orbita :- )))))))
    Sarbatori fericite si un An nou cu usa blogului mereu deschis,asa cum am gasit-o ,cind am intrat…
    Acum,ramai gazda santoasa….Sa ne astepti ,si la anul,cu aceeasi rabdare si interes.
    La multi ani de inspiratie,tuturor celor,pe care am avut placerea sa-i cunsoc,gratie acestui blog !

Lasă un răspuns

